« ケビン・コスナーだった | トップページ | 「乾杯のうた」を覚えよう・・・ »

2013年12月17日 (火)

my diary

I have caught a cold.

I cauht a cold last Saturday.

So, I lay down all day today.

I still have a sore throat.

I also have a runny nose.

I have not gotten better yet.

Yesterday, We watched a canoe school DVD that

showed paddling in a canoe in Hamagawa Pool in September.

I appeared many times in the DVD.

Gemini   土星

the Twins     ふたご座

theme      テーマ

If I could fly  100%不可

If I were you, I would start at once.

わたしが君だったらすぐ出発するよ。

I would go if I were asked.

呼ばれることはないと思うが、もし呼ばれれば行きます。

If I could leave work eary I would ・・・   90%不可

もしわたしがもっと早く仕事を辞めていれば、わたしは・・・

You could do better work, if you tried.

あなたがやればもっと上手にできるでしょう。

 

|

« ケビン・コスナーだった | トップページ | 「乾杯のうた」を覚えよう・・・ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/183945/58778945

この記事へのトラックバック一覧です: my diary:

« ケビン・コスナーだった | トップページ | 「乾杯のうた」を覚えよう・・・ »